Khamis, 22 Oktober 2009

NASIB WATI

Hasrin menerima panggilan dari isteri Rosli sahabatnya yang telah merengkok didalam lock up polis atas kesalahan pecah amanah. Dari cara percakapan Wati melalui telefon tersebut seolah-olah dia dapat memulangkan sejumlah wang yang telah digelapkan oleh suaminya.

Pagi tadi beberapa pegawai atasan dari management bersama internal audit telah membuat lawatan mengejut kecawangan yang dipimpin oleh Rosli. Penemuan kekurangan wang telah menyebabkan Rosli telah dibawa oleh pihak poiis untuk siasatan lanjut. Lanjutan dari itu, Hasrin telah ditugaskan untuk mengepalai bagi mencari bukti terhadap salahlaku Rosli yang telah menggelapkan wang berjumlah hampir setengah juta. Biarpun Hasrin dan Rosli kawan baik, namun pihak bank tidak mengetahui hubungan mereka tambahan pula Hasrin adalah ketua dari Jabatan Odit dalaman.

“Tuan Hasrin, boleh saya berjumpa dengan Tuan?”
“Berhubung apa?”
“Tentang suami saya, Rosli”
“Saya rasa elok kiranya kita bincang melalui telefon saja”
“Tak boleh, ini kerana saya ada sesuatu untuk diberikan kepada tuan bagi membantu suami saya”
“Apa bendanya tu?"
"Saya rasa elok kita berjumpa supaya senang kita bincang"
"Baiklah, puan boleh datang ke opis saya sekarang, saya akan menunggu"
"Tak boleh, sekarang sudah habis waktu kerja. lagi pulak, nanti jika orang di tempat tuan nampak, lain pulan ceritanya"
"Baiklah, dimana kita boleh jumpa?"


Setelah Wati memberi alamat untuk pertemuan tersebut, Hasrin mula terfikir apakah ini satu perangkap?. Tapi bila memikirkan seandainya sahabatnya Rosli tak bersalah, sudah menjadi tanggungjawabnya untuk membantunya. Sebelum meninggalkan opisnya, Hasrin telah membuat sedikit report tentang perbualan yang terjadi antaranya dengan Wati. Mungkin ada gunanya untuk membeladiri jika dia diperangkap.

Jalan di Kuala Lumpur agak lengang. Maklumlah esok dan lusa adalah cuti awam dan disambung pula hari berikutnya adalah Depavali. Ini bermakna kebanyakkan orang balik kampong sempena cuti panjang. Akhirnya Hasrin sampai ditempat yang dijanjikan. Sebuah restaurant yang agak execulisif.

"Puan Wati?"
"Ya saya, Tuan Hasrin kan?"
"Silalah duduk" Wati mempersilakan duduk dimeja yang agak terlindung dari pandangan orang ramai.
"Ada apa Puan mahu berjumpa dengan saya, apa benda yang puan ingin berikan kepada saya?"
"Tak perlu panggil saya puan, panggil Wati saja sudah cukup. Sabar dulu Tuan Hasrin, biar kita minum dulu."
"Baiklah, tapi tolong tak perlu Puan...eh maksud saya Wati panggil saya Tuan. Cukup Hasrin saja."

Setelah minum, Wati memberitahu bahawa barang yang hendak diberikannya itu masih berada dirumahnya kerana khuatir keselamatan barang itu. Wati membawa Rosli kerumahnya yang berada diSungai Buluh.
"Biar Hasrin ikut kereta Wati saja dan kereta Hasrin ditinggalkan disini saja bagi mengelakkan sebarang kecurigaan"
Setelah memikirkan kebenaran kata-kata Wati itu, Hasrin pun mengikut kereta Wati untuk mengambil barang.

Dalam perjalanan Hasrin sempat memerhati keadaan Wati yang agak lesu dan sedih memikirkan nasib suaminya. Tiba-tiba timbul kebimbangan pada Hasrin untuk pulang semula kerestaurant itu.
"Tempat awak tu senang dapat teksi tak?"
"Sana agak susah, tapi awak tak perlu risau, saya akan hantar awak untuk mengambil kereta awak."

Sampai saja dirumah, Wati mengajak Hasrin masuk. Hasrin sempat juga memerhati kawasan rumah Wati kerana takut kalau-kalau ada orang nampak kedatangannya kesana, terutama staff tempat kerjanya. Hasrin duduk diruang tamu sambil Wati pergi kedapur untuk mengambil minuman.

"Tak apa lah Wati, kitakan baru saja minum, apa benda yang ingin awak berikan kepada saya tadi?"
"Sebenarnya saya ingin minta tolong kepada awak untuk melepaskan suami saya. Saya percaya dia tidak bersalah."
"Sebenarnya itu diluar bidang kuasa saya, tugas saya cuma mencari bukti jika benar dia bersalah. tapi jika dia tidak melakukannya, awak tak perlu risau."
"Tapi, awak boleh tolong lepaskan dia kan?"
"Ia itu semua tergantung pada bahan bukti yang ada"
"Masa ini awak sudah ada bukti untuk itu?"
"Itu semua tidak dapat saya katakan kerana itu agak sulit"
"tolonglah beritahu saya..."
"Maaf Wati, jika perkara lain mungkin saya boleh tolong, tetapi perkara ini saya tak boleh. Baiklah, jika itu yang awak nak bincangkan saja, saya rasa biar saya balik dulu. Seperkara yang awak perlu ingat, jika dia tidak melakukannya, dia akal bebas.."
"Tapi..."
"Tak ada tapi, kecuali awak memang tahu bahawa dia terlibat"

Terpaku Wati dengan kata-kata Hasrin. Memang dia tidak tahu jika suaminya terlibat, tetapi selama ini, suaminya tidak pernah membawa kemewahan yang berlebihan pulang kerumah. Belumpun sempat Hasrin berdiri dari tempat duduknya, Wati terus menghampirinya dan duduk disisinya.

"Hasrin, tolong saya, saya sanggup berikan apa saja pada awak, asalkan awak bebaskan suami saya"
"Wati..." dengan pandangan yang penuh simpati Hasrin memadang wajahnya. "bawa bersabar.."belum sempat Hasrin menghabiskan kata-katanya, mulutnya sudah ditutup dengan mulut Wati.

Hasrin agak terkejut oleh tindakan Wati. Darah mudanya mula menyirap kekepala. Nafsunya mula bergelora dengan cepat kerana, sudah agak lama dia tidak merasa bibir perempuan. ya sejak isterinya balik kampong merajuk.

Wati mula memeluk tubuh Hasrin dan membuka butang bajunya satu persatu. Hasrin yang seperti dipukau hanya mampu berdiam diri sambil menikmati kenikmatan yang dihidangkan oleh Wati. Hasrin mula mendapat tenaga sambil memberi kerjasama kepada Wati dengan membalas ciumannya.

Kini baju Hasrin sudah terbuka, dan tangan Wati mula beralih kepada seluar yang dipakai oleh Hasrin. Hasrin pula sudah seperti orang yang baru sedar dari tidur. Tangannya mula menjalar meramas buah dada Wati yang agak besar. Dia turut melepaskan kancing baju kebaya yang dipakai oleh Wati. Kini dia lupa bahawa perempuan yang dilucutkannya baju itu adalah isteri kepada kawan baiknya.

Hasrin kini menambil rentak setelah dibogelkan oleh Wati hingga hanya tinggal seluar dalam saja. Hasrin membuka bra yang dipakai oleh Wati yang menampakkan dua buah dada Wati yang sangat memberahikan. Hasrin mula mencium dan mengjilat buah dada itu sambil sesekali menggigit puting buah dada Wati.
"aaaahhhh...." rintih Wati yang sudah bogel

Hasrin membaringkan Wati diatas sofa sambil membenamkan mukannya kecelah paha Wati. lidah Hasrin kini 'menyuci' puki wati yang tidak mempunyai bulu selepas dicukur. Wati cuma mengarang kenikmatan.

Hampir 15minit Wati menghidangkan tubuhnya untuk dibersihkan oleh Hasrin, lalu Wati bersuara"Hasrin, cepat masukkan... saya sudah tak tahan...."
Hasrin sudah lupa siapa Wati. Siapa Rosli dan siapa dirinya. Dengan agak yakin dia memandu balaknya yang berukuran 6 inci kebibir puki Wati yang sudah siap untuk menelan.

"Hasrin, perlahan sikit, punyamu agak besar...."
Hasrin yang memang berpengelaman membiarkan Wati selesa dengan penerimaan balaknya yang memang menjadi kebanggannya. Dia hanya senyum memandang Wati yang agak senak, sama sepeti perempuan-perempuan yang pernah menjadi mangsa balaknya. Ini termasuklah beberapa orang isteri orang dan lebih-lebih lagi isterinya yang sentiasa 'menderita' oleh balaknya.

Setelah Wati agak sedia menerima tujahan seterusnya, Hasrin menekan sedikit demi sedikit balaknya sambil tangannya sibuk menguli buah dada Wati yang sudah agak memerah.
"Aaahhh... sssedaaaapppp....nyaaa.., tekan habis rin...."Wati sudah lupa suaminya yang menderita dilockup.

Setelah semua balaknya sempurna ditelah oleh puki Wati, sesi sorong tarik pun bermula. setiap kali Hasirn menyorong balaknya kedalam puki Wati, Wati seolah-olah menderita menahan sakit, tetapi bila Hasrin menarik keluar balaknya, sekali lagi Wati menderita untuk tidak mahu melepaskan balak Hasrin. Hasrin meneruskan tanggungjawabnya dengan sorongtarik hingga Wati telah kejang berkali-kali. Pendek kata, Hasrin telah menakluki tubuh Wati diruang tamu itu. Setelah hampir 1jam merejam puki Wati dengan balaknya, barulah dia merasa dia mau klimeks.

Tanpa bertanya dimana dia mau memuntahkan maninya, Hasrin terus membenamkan balaknya hingga kedasar rahim Wati sambil mencurahkan benih maninya ditempat yang palin dalam. Kedua insan itu telah rebah diatas sofa sambil balak Hasrin masih melekat didalam puki Wati. Setelah beberapa minit menghempap buah dada Wati dengan badannya, barulah Hasrin bangun dan duduk disisi Wati yang masih berbaring.


"Rin... awak rasa seronok?"
"ya..."
"Puas?"
"emm belum, kalau boleh mau lagi untuk beberapa round"
"Awak tunggu sini ya, biar saya pasang lampu" Wati hanya senyum, sambil berdiri mengutip bajunya dilantai.

Disaat Wati menonggek mengutip bajunya dilantai, Hasrin mendatanginya dari belakang sambil memeluknya.
"Sabarlah, nanti saya bagi lagi..."
"Sayang, i tak tahan tengok you bertongek macam tu tadi. Balak i sudah bangun" Hasrin meramas buah dada Wati dari belakang sambil menggosokkan balaknya pada belahan bontot Wati.
"Sabarlah, biar i cuci dulu"
"Tak perlu cuci sayang, i sudah tak tahan"

Wati memimpin Hasrin masuk kebilik tidurnya. Pakaiannya yang dikutipnya tadi dilepaskannya semula kelantai. Di bilik tidur, Wati membaringkan badannya di atas katil miliknya dengan suaminya. disitulah dia telah kehilangan dara dihujung balak suaminya. disitu juga dia menikmati sex yang entah beberapa kali bersama suaminya. Dan kini, disinilah dia mengorbankan tubuhnya untuk membebaskan suaminya dari segala tuduhan.

Hasrin mula menerokai seluruh badan Wati dengan mengjilat kedua buah gunung didadanya sambil jari hantunya dimasukkan kedalam puki Wati. Wati sudah mula hilang pertimbangan sambil merintih dan meminta untuk disetubuhi lagi.
"Rin... cepat masukkan lagi.... i dah tak tahannn.... masukkan cepat...."

Hasrin memasukkan balaknya kedalam puki Wati. Kini balaknya sudah tidak menghadapi masalah untuk memasuki puki Wati yang masih belum melahirkan anak.

Dalam pusingan ini, Hasrin menutuh puki Wati dengan sepuasnya. Dari gaya stero type, doggy style, malah hampir semua teknik kamasutra dibuatnya. Dan Wati sudah tidak bermaya menerima rejaman balak Hasrin yang sangat perkasa. Dalam pusingan ini Wati sudah tidak ingat berapa kali dia menapai klimek, malah dia hanya banyak menyerahkan tubunyah. Malam itu Hasrin mengerjakan puki Wati lebih 1 jam lamanya. Malam itu Hasrin tidur dirumah Wati sebagai 'suaminya'.

Hasrin membuka mata bila mendengar pintu ditutup. Rupanya hari sudah pagi. Hasrin agak gelabah apabila memikirkan untuk pergi kerja, tetapi setelah mengingat bahawa hari itu adalah cuti, dia merebahkan semula badanya sambil mengenang kenangan malam itu. Dia mula senyum sendiri kerana berjaya melepaskan air maninya kedalam puki Wati yang memang agak sempit.

Dalam dia berangan diatas katil tanpa sebarang pakaian, lalu Wati keluar dari bilik mandi dengan hanya memakai tuala dibadannya. Dia nampak cantik dan seksi sambil berjalan menuju Hasrin yang sedang berbaring.
"Hasrin..., you dan bangaun?"
"Ya.. kenapa? nak main lagi ke?"
"Hai, dah puas malam tadi masih tak puas..?"
"Ya... you memang cantik dan power." sambil tangannya mula melucutkan tuala yang dipakai Wati.

"Hasrin, i nak bincang dengan you dulu."
"Apa dia sayang...."
"Pasal suami i..."
"Jadi malam tadi tu hanya sekadar untuk melepaskan suami you la...' Wati hanya terdiam.
"Sayang..., kenapa you tak jawan?"
"Sebenarnya i malu pada you"
"Malu pasal apa"
"Memang, pada mulanya apa yang i buat itu hanya semata-mata untuk you melepaskan suami i. Tetapi setelah we made love di bilik ini, i rasa, i mau you buat pada i selalu."
"Maksud you, you nak suami you..."
"Hasrin, biarpun kita main, untuk kepuasan i, tapi...entahlah, i pun tak tau"
"Wati, i akan buat apa yang patut, tapi let me fuck you again"
"You can fuck me now if you want"
"Maksud i bukan hari ini saja tapi bila-bila masa saja jika ada kesempatan"
"Hasrin...I ni isteri orang, tapi naluri i mau bersama you selalu"
"Wati...lets enjoy our fucking... " Hasrin tidak menghabiskan ucapannya. Dia terus mengucup bibir Wati sambil meramas buah dadanya yang sudah sedari tadi terpamir.
"Hasrin... kita breakfast dulu, nanti kita sambung ya..."
"Wati, dirumah ni hanya kita berdua ke?"
"ya, kenapa?"
"Tak adalah... maknanya hari ini kita boleh tak payah pakai pakaian lah sepanjang hari"
"Wah.. nampaknya, habislah nonok i you nak kerjakan lagi..." kata Wati sambil ketawa.
"Dah lah, you pergi mandi dulu, biar ia sediakan breakfast".

Diruang makan, Hasrin dan Wati hanya berbogel menikmati sarapan pagi. Habis sarapan, Hasrin terus memeluk Wati yang sedang menyuci pinggan. Nasib baiklah rumah Wati agak terasing dengan jiran-jirannya. Kalau tidak, tentu orang boleh nampak apa yang mereka buat.

7 ulasan:

  1. Lady only.kl jb mlk wc high_libido82

    BalasPadam
  2. SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    DEMI ALLAH INI CERITA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI JAYABAYA Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI JAYABAYA..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI JAYABAYA…Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI JAYABAYA 082 333 390 858.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))

    …TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA AKI JAYABAYA…

    **** BELIAU JUGA MELAYANI SEPERTI: ***
    1.PESUGIHAN
    2.UANG GAIB
    3.JUAL TUYUL MEMEK
    4.JUAL KERIS PUSAKA
    5.JUAL PERMATA REJEKI

    …=>AKI JAYABAYA<=…
    CALL/SMS : 082333390858

    JADI SAYA MENGAJAK SELURUH TEMAN PECINTA JUDI TOGEL YANG SERING
    KALAH!!!SILAHKAN HUBUNGI AKI DI NO HP 082_333_390_858
    INSYA ALLAH BELIAU TIDAK SEPERTI DUKUN TOGEL PALSU...
    KARNA DULUNYA SAYA SERING MENGHUBUNGI DUKUN TOGEL LAINNYA,AKI JAYABAYA YANG ASLI….

    BalasPadam
  3. Ade ke wanita yg berumur untuk d belai dan d puaskan, jngn segan call/wasap 0184637008 klang, s. Alam(melaka pun boleh)

    BalasPadam